Salı, Aralık 27, 2011

20' lik Dişim ve Ben Gerçeği


Evet 20 yaşımı geçeli halihazırda 7 sene olmasına rağmen, 20lik dişimin aklına kendini dışarıya atmak geldi. Çenem düşük olmasına rağmen:)) , yapı bakımından dar olması sebebiyle kendine hiçbir yer edinemeyen sevgili 20lik dişim son 15 gündür bana ağrılı ve azap dolu günler geçirtmeye çalışıyor. Tabi kendisine yer edinemedi ya,  olduğu yerde debelenip ters olarak bi yer edinmiş kendine. Bugün dişçinin ve sevgili hemşiresinin röntgeni görünce çığlığını duydum resmen. Sol alt yanağımda gömülü kalmış yan yatan bir canavarım var şu anda... Sevgili dişçi cerrahi bir operasyon var bakınız röntgene dedi ve gördüğüm akıllara zarar şeyi gösterdi. Tüm dişlerim Mersin' e giderken sevgili canavar 20liğim tersine gitmeyi seçmiş. Kendince dikkat çekmenin yollarını arıyor. Dişçi riskli görüp bu işe bulaşmak istemediğinden kendisi ile vedalaşamadım bugün. Benimle yaşamaya devam ediyor, dikkat çekmek için de azimle uğraşıyor,2. ağrıkesicimi yuttum yine.
.


Yeni yıla dikişli bir çeneyle girmek istemediğimden bu haftayı böyle geçirmek durumundayım. Önümüzdeki hafta iddiaya göre, sesimi 2 gün kesecek bir operasyonla karşı karşıya olacağım.

Ey sevgili 20lik dişim sana sesleniyorum, dikkatleri üzerine çektin, en 1. sensin, bu ego sana yetse ve gömülü olduğun mabedine geri dönsen ne olur...........................................


Hiç yorum yok: