Cuma, Aralık 30, 2011

Yeni Yıl Bana Neler Getireceksinnn???

Sevgili 2012 bana güzelliklerle gelmen en büyük dileğim öncelikle!!! Sana şunu istiyorum bunu istiyorum ayağına girmek istemiyorum, madem koştura koştura geliyosun; e bana neler getireceğini sen benden daha iyi biliyosun. Yani ben de biliyorum 31 Ocak' ta gökten istediklerimizin yağmur olup yağmayacağını, ertesi gün hayatımızın aynı olacağını, bizim yine aynı biz olduğunu, ama umutsuz da yaşanmaz ki canım... Aman bi realist olayım, sanki 2011 neydi 2012 ne olacak ayaklarına girmek istemiyorum. Her zaman realist olmak zorunda değiliz ki, yapamıcam entel dantel sofistike olmaya çalışan tripler, konuşmalar... Biraz da pembe düşünelim diyorum ne var yani, biraz hayal kursak di mi ama...



Herkes pembe hayallere dalabilir, açık etmiyorum neler istediğimi çok fazla. Kendime bi yeni yıl kartı yaptım, o sırada da küçük pembe hayallerime daldım:) E görülceği üzere, çiçekler yağdı üzerime,sevinçlerim olacak yeni yılda... Sonra bol bol yıldızlar kaydırdım, dileklerim olacak... Gülen bir yüzüm olacak tabi ki... Hüzünlerim de olacak, ama onlar da acıtmayacaklar beni, renkli yapraklarım temsil ediyor onları da... Bol bol kalplerim var, anlamı belli canım; sevgiler, aşklar üzerime yağsın işte yeni yılda:D

Sevgili Noel Baba, sevgili Santa Amca, kapıdan mı girersiiiiiin, bacadan mı (!) bilmem ama ben seni yıllardır iyi bi şahsiyet bilirim. Öyle müftü falan tanımam, sen güzellikleri ister bacadan, ister kapıdan, ister pencereden at, ben yakalamaya hazır bekliyorum!!! 

Herkese bol tatlı, bol sağlıklı, bol sevgili aşklı, bol şanslı, bol paralı yıllar efendim!!!

1 yorum:

.:Hobibox:. dedi ki...

Sevgili Blog Dostum,

Yeni yılın sizlere, ailenize, sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

Kötülüklerden, savaşlardan, felaketlerden uzak, yalandan, riyadan, cefadan arınmış,

dostlukların ve vefanın ebedi olduğu huzur dolu bir yaşam hepimizin olsun.

Allah'ın Selameti ve Fazileti bizlerden eksik olmasın.

Sağlıcakla kalın,

Afet Ergü Şaşmaz