Pazar, Kasım 27, 2011

Biraz kombinasyon ;)

Biraz kombinasyonlarımı paylaşayım dedim ;)

Bu kombinasyonumu her türlü iş kıyafetiyle veya bi kot - t shirt versiyonuyla da kullanabiliyorum.

Fularım Paris' ten 5 Euroya aldığım ve çok sevdiğim bi parça. Bu sene gidince yine değişik renklerinden  3 - 4 tane almayı planlıyorum:)
Fularımı tuturmak için kullandığım tüy ise pazardan 1 TL' ye aldığım bir toka aslında.. Bileziklerimi de yine Bos-pa' dan edinmiştim, küpeler de çok önceden yaptığım bir el emeği göz nuru tasarım;) İşte size aksesuarlarla bi kombinasyon....


Bir başka kombinasyon da pembişler :) Kolyemin taşını geçen ay İstanbul' dan Mısır çarşısından aldım, zincir de benden:) Tokalarımı de H & M'nin dayanılmaz çiçeklerine dayanamayarak almıştım;) Pembiş bilezik de ellerimden çıkan bi parça. Evde kararan metal bileziğimin üstünü anneciğimin koltuk altından çaldığım bir tülbenti ile kapladım. Oldu sana sevimli bir bileziğim.

Aynı operasyonu leopar aşkı ile bir bileziğime de yapmıştım. Annemin bir bluzunun altından kestiği parçayı atmayıp saklamıştım. Aynısını da leoya uyguladım. O da çok kullanışlı oldu ;)

Hiç yorum yok: